Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/12302
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorOlszanecka-Marmola, Agata-
dc.contributor.authorMarmola, Maciej-
dc.date.accessioned2020-01-29T11:22:30Z-
dc.date.available2020-01-29T11:22:30Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citation"Res Rhetorica" 2018, no. 2, s. 29-44pl_PL
dc.identifier.issn2392-3113-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/12302-
dc.description.abstractPresented research describes the character of message and techniques used in TV political advertising during the 2016 US presidential campaign. The results unambiguously indicate a steady increase in the use of negative ads during political campaign. Television commercials of Hilary Clinton and Donald Trump focused mostly on discrediting their political opponent. In addition, the content of negative ads more frequently referred to image characteristics than to issues.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectNegative advertisingpl_PL
dc.subjectUS presidential campaignpl_PL
dc.titleNegative TV advertising in the 2016 US presidential campaignpl_PL
dc.title.alternativeTelewizyjna reklama negatywna w amerykańskiej kampanii prezydenckiej w 2016 rokupl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.29107/rr2018.2.3-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Olszanecka-Marmola_Negative_TV_advertising_in_the.pdf446,59 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons