Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/12405
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorŽilková, Katarína-
dc.contributor.authorPartová, Edita-
dc.contributor.authorGunčaga, Ján-
dc.contributor.authorNemcová, Jana-
dc.contributor.authorKopczyński, Tomasz-
dc.contributor.authorZegzuła, Dominika-
dc.date.accessioned2020-02-04T09:54:59Z-
dc.date.available2020-02-04T09:54:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationE. Smyrnova-Trybulska (ed.), "E-learning and STEM Education" (S. 483-501). Katowice-Cieszyn: Studio Noa for University of Silesia.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-66055-11-7-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/12405-
dc.description.abstractThe study is aimed to describe the using of geometrical educational software oriented to develop geometrical spatial thinking. This software is available on the webpage www.delmat.info. We would like to show his functions, propose concrete thematic areas in Slovak and Polish curriculum in the elementary level useful for this software. Future research in Polish elementary school in the 1-3 grades will be discussed.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherKatowice-Cieszyn: Studio Noapl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectgeometrical and spatial thinkingpl_PL
dc.subjectcurriculum in elementary levelpl_PL
dc.subjecteducational experimentpl_PL
dc.subjectmathematicspl_PL
dc.subjecteducationpl_PL
dc.subjectPolandpl_PL
dc.subjectSlovakiapl_PL
dc.titleDevelopment of geometrical thinking via educational software by pupils of elementary schoolpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Zilkova_Development_of_geometrical_thinking_via_educational_software.pdf906,89 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons