Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/12566
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorJarosz, Ewa-
dc.date.accessioned2020-02-13T12:41:42Z-
dc.date.available2020-02-13T12:41:42Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationPedagogika Społeczna, 2017, nr 2, s. 57-81pl_PL
dc.identifier.issn1642-672X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/12566-
dc.description.abstractIn a global perspective childhood studies are clearly defined and visible area of research with established identity, that is constructed by a specific object, epistemological aspects, methodology and methods as well as rules of conducting research. Childhood studies have also an own set of key concepts and have different forms of institutionalization (entities of research, journals and academic courses). The paper presents particular aspects of the identity of childhood studies, showing the character, the development and the range of modern childhood studies on the background of international discourse.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectchild researchpl_PL
dc.subjectchildhood studiespl_PL
dc.subjectchildhoodpl_PL
dc.subjectchildrenpl_PL
dc.subjectchildren’s rightspl_PL
dc.subjectchild well-beingpl_PL
dc.titleDziecko i dzieciństwo - pejzaż współczesny : rzecz o badaniach nad dzieciństwempl_PL
dc.title.alternativeThe child and the childhood – a contemporary landscape The matter of research on childhoodpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalPedagogika Społecznapl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Jarosz_Dziecko_i _dziecinstwo.pdf428,86 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons