Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/12736
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGłuszek-Szafraniec, Dagmara-
dc.date.accessioned2020-02-24T11:23:25Z-
dc.date.available2020-02-24T11:23:25Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationPoliteja, 2017, nr 49, s. 379-394pl_PL
dc.identifier.issn1733-6716-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/12736-
dc.description.abstractThe article focus on the Spanish party Podemos, which has received in recent years a very strong support of the electorate in several elections. The author analyzes the media strategy of the party in the context of the theory of media systems and the mediatization of politics and the politicization of the media. The aim of the article is to show how Podemos used mass media, especially television, to realize their own political assumptions.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectSpainpl_PL
dc.subjectPodemospl_PL
dc.subjectmass mediapl_PL
dc.subjectmediatization of politicspl_PL
dc.subjectHiszpaniapl_PL
dc.subjectmedia masowepl_PL
dc.subjectmediatyzacja politykipl_PL
dc.titleHiszpańska partia Podemos a mediatyzacja politykipl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.12797/Politeja.14.2017.49.19-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Gluszek-Szafraniec_Hiszpanska_partia_Podemos.pdf784,56 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons