Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/12752
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorBobik, Bogumiła-
dc.date.accessioned2020-02-24T14:53:24Z-
dc.date.available2020-02-24T14:53:24Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationEdukacja Elementarna w Teorii i Praktyce, 2014, nr 3, s. 191-207pl_PL
dc.identifier.issn1896-2327-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/12752-
dc.description.abstractThis article is concerned with the learning disabilities of six-yearolds. It describes the psychophysical characteristics of the six-year-old child and the indicators of school readiness that enable us to distinguish correct from faulty paths of development. The contemporary understanding of the term “special educational needs” is explained. The most frequent causes of learning disabilities amongst preschoolers are discussed, including auditory processing disorders, visual processing disorders, motor skills and laterality disorders.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/*
dc.subjectchildren’s psychophysical characteristicspl_PL
dc.subjectschool readinesspl_PL
dc.subjectspecial educational needspl_PL
dc.subjectauditory perceptionpl_PL
dc.subjectvisual perceptionpl_PL
dc.subjectmotor skillspl_PL
dc.subjectlateralitypl_PL
dc.titleBo jakie początki, takie będzie wszystko : wybrane obszary diagnozy dziecka sześcioletniegopl_PL
dc.title.alternative“The Shape of the Beginnings Leads to Everything That Comes Next”: Selected Areas within a Six-Year-Old Child's Diagnostic Assessmentpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalEdukacja Elementarna w Teorii i Praktycepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Bobik_Bo_jakie_poczatki.pdf439,51 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons