DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Jagodzińska, Diana | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-27T17:58:42Z | - |
dc.date.available | 2020-02-27T17:58:42Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | "Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego" T. 26 (2017), s. 265-275 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2353-9577 | - |
dc.identifier.issn | 0208-5011 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/12899 | - |
dc.description.abstract | Artykuł ma na celu zbadanie znaczenia terminu „szkoła” w wybranych przepisach prawa oświatowego. Wyjaśnia specyfikę tekstów prawnych i zasad rządzących ustalenie zasad funkcjonowania w sferze publicznej w ich treści. Następnie przedstawia motywy modyfikacji powszechnie rozumianych pomysłów w tekście aktu prawnego. To
opisane zjawisko zostało zilustrowane zrekonstruowanym na podstawie obrazu szkoły treść rozdziału 1 ustawy o systemie oświaty. W danym fragmencie sposoby zdefiniowanie terminu „szkoła” i ich związek z zadaniami nałożonymi na szkołę na podstawie tekstu. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | Ustawa o oświacie | pl_PL |
dc.subject | Teksty prawne | pl_PL |
dc.title | Kilka przepisów na szkołę, czyli o pojęciu "szkoła" w 1. rozdziale "Ustawy o systemie oświaty" | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.)
|