Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/12904
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorJędrych, Karolina-
dc.date.accessioned2020-02-27T19:13:29Z-
dc.date.available2020-02-27T19:13:29Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citation"Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego" T. 26 (2017), s. 99-116pl_PL
dc.identifier.issn2353-9577-
dc.identifier.issn0208-5011-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/12904-
dc.description.abstractClive Staples Lewis w eseju Ludzie bez torsów poddał krytycznej analizie podręcznik do języka angielskiego adresowany do uczniów i uczennic szkół średnich1. Z analiz przeprowadzonych przez brytyjskiego filologa i pisarza wynika, iż autorzy książki dyskredytują uczucia, odmawiając im racjonalności oraz obiektywizmu. Program wychowawczy, który da się wyczytać z tego podręcznika, zakłada, że człowiekiem winien rządzić intelekt, nie emocje. Ta konstatacja daje Lewisowi asumpt do snucia głębszej refleksji o edukacji.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectSuzanne Collinspl_PL
dc.subjectIgrzyska Śmiercipl_PL
dc.titleSzkoła trudnych uczuć: "Igrzyska Śmierci" Suzanne Collins na lekcji języka polskiegopl_PL
dc.title.alternativeThe school of difficult feelings The Hunger Games by Suzanne Collins in the Polish language lessonpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Jedrych_Szkola_trudnych_uczuc.pdf443,43 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons