DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Jędrych, Karolina | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-27T19:13:29Z | - |
dc.date.available | 2020-02-27T19:13:29Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | "Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego" T. 26 (2017), s. 99-116 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2353-9577 | - |
dc.identifier.issn | 0208-5011 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/12904 | - |
dc.description.abstract | Clive Staples Lewis w eseju Ludzie bez torsów poddał krytycznej analizie podręcznik do języka angielskiego adresowany do uczniów i uczennic szkół średnich1. Z analiz przeprowadzonych przez brytyjskiego filologa i pisarza wynika, iż autorzy książki dyskredytują uczucia, odmawiając im racjonalności oraz obiektywizmu. Program wychowawczy, który da się wyczytać z tego podręcznika, zakłada, że człowiekiem winien rządzić intelekt, nie emocje. Ta konstatacja daje Lewisowi asumpt do snucia głębszej refleksji o edukacji. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | Suzanne Collins | pl_PL |
dc.subject | Igrzyska Śmierci | pl_PL |
dc.title | Szkoła trudnych uczuć: "Igrzyska Śmierci" Suzanne Collins na lekcji języka polskiego | pl_PL |
dc.title.alternative | The school of difficult feelings The Hunger Games by Suzanne Collins in the Polish language lesson | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.)
|