DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Materska, Katarzyna | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-12T10:42:26Z | - |
dc.date.available | 2020-03-12T10:42:26Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Praktyka i Teoria Informacji Naukowej i Technicznej, 2018, nr 1, s. 3-15 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 1230-5529 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/13102 | - |
dc.description.abstract | Europejskie Stowarzyszenie Uniwersytetów (European University Association - EUA) reprezentujące ponad 800 uniwersytetów z ponad 40 krajów Europy jest ważnym głosem europejskich uniwersytetów. EUA aktywnie działa na rzecz urzeczywistnienia transformacji nauki do tzw. otwartej nauki. W celu znalezienia kluczowych zagadnień, podejść, modeli i proponowanych działań analizie poddane zostają publikacje EUA z lat 2008-2018. Celem podjętego zadania badawczego jest skonfrontowanie powstających wizji i możliwości z praktyką europejskich uniwersytetów w obszarze otwartej nauki. Rezultatem badań jest wskazanie największych problemów, z jakimi mierzy się akademicki świat w omawianej kwestii. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | Europejskie Stowarzyszenie Uniwersytetów | pl_PL |
dc.subject | European University Association | pl_PL |
dc.subject | otwarta nauka | pl_PL |
dc.title | Rozwijanie otwartej nauki. Analiza wykładu European University Association (2008-2018) | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.relation.journal | Praktyka i Teoria Informacji Naukowej i Technicznej | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.)
|