Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/13125
Tytuł: Coaching w szkole : na przykładzie Swiss Cottage School
Autor: Worsztynowicz, Anna
Słowa kluczowe: coaching; edukacja; tutoring
Data wydania: 2013
Źródło: Forum Oświatowe, Vol. 25, iss. 2 (2013) s. 179-183
Abstrakt: W styczniu 2010 roku na Wydziale Nauk Społeczno-Pedagogicznych w Katowicach Wyższej Szkoły Pedagogicznej TWP w Warszawie przystąpiono do realizacji projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej – „Nowoczesny Wykładowca – Tutor i Coach”. W opisie projektu można znaleźć informację, że jest on odpowiedzią na zapotrzebowanie na kreowanie oraz wdrażanie nowoczesnych metod kształcenia w szkolnictwie wyższym. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości kształcenia oraz wdrożenie nowoczesnych metod nauczania przez opracowanie innowacyjnego Systemu Tutoringu Akademickiego (STA) w Wyższej Szkole Pedagogicznej TWP w Warszawie. Ponadto założone w projekcie działania mają za zadanie podwyższenie kompetencji kadry dydaktycznej, a także wzmocnienie praktycznych umiejętności w zakresie tutoringu akademickiego oraz umiejętności coachingowych. Oprócz wiedzy teoretycznej projekt oferuje nauczycielom akademickim zajęcia praktyczne w postaci staży zagranicznych i krajowych wizyt studyjnych. Stwarza to szansę poznania metody tutoringu i coachingu w oparciu o doświadczenia placówek stosujących te metody (Fragment tekstu).
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/13125
ISSN: 0867-0323
2450-3452
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Worsztynowicz_Coaching_w_szkole.pdf255,97 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons