http://hdl.handle.net/20.500.12128/13125
Tytuł: | Coaching w szkole : na przykładzie Swiss Cottage School |
Autor: | Worsztynowicz, Anna |
Słowa kluczowe: | coaching; edukacja; tutoring |
Data wydania: | 2013 |
Źródło: | Forum Oświatowe, Vol. 25, iss. 2 (2013) s. 179-183 |
Abstrakt: | W styczniu 2010 roku na Wydziale Nauk Społeczno-Pedagogicznych w Katowicach Wyższej Szkoły Pedagogicznej TWP w Warszawie przystąpiono do realizacji projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej – „Nowoczesny Wykładowca – Tutor i Coach”. W opisie projektu można znaleźć informację, że jest on odpowiedzią na zapotrzebowanie na kreowanie oraz wdrażanie nowoczesnych metod kształcenia w szkolnictwie wyższym. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości kształcenia oraz wdrożenie nowoczesnych metod nauczania przez opracowanie innowacyjnego Systemu Tutoringu Akademickiego (STA) w Wyższej Szkole Pedagogicznej TWP w Warszawie. Ponadto założone w projekcie działania mają za zadanie podwyższenie kompetencji kadry dydaktycznej, a także wzmocnienie praktycznych umiejętności w zakresie tutoringu akademickiego oraz umiejętności coachingowych. Oprócz wiedzy teoretycznej projekt oferuje nauczycielom akademickim zajęcia praktyczne w postaci staży zagranicznych i krajowych wizyt studyjnych. Stwarza to szansę poznania metody tutoringu i coachingu w oparciu o doświadczenia placówek stosujących te metody (Fragment tekstu). |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/13125 |
ISSN: | 0867-0323 2450-3452 |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS) |
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Worsztynowicz_Coaching_w_szkole.pdf | 255,97 kB | Adobe PDF | Przejrzyj / Otwórz |
Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons