Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/13128
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSmyrnova-Trybulska, Eugenia-
dc.contributor.authorKommers, Piet-
dc.contributor.authorMorze, Nataliia-
dc.contributor.authorNoskova, Tatiana-
dc.contributor.authorYakovleva, Olga-
dc.contributor.authorPavlova, Tatiana-
dc.date.accessioned2020-03-13T09:18:17Z-
dc.date.available2020-03-13T09:18:17Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationEduAkcja. Magazyn edukacji elektronicznej, Vol. 12, nr 2 (2016) s. 130-138pl_PL
dc.identifier.issn2081-870X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/13128-
dc.description.abstractAktualność tematu artykułu jest określona przez Strategię rozwoju społeczeństwa wiedzy w XXI w. i związana z przejściem do społeczeństwa globalnych kompetencji, w którym zmienia się zarówno globalna ekonomika, jak i status szkolnictwa. Bez aktywnego wdrażania innowacyjnych form, metod, technologii nauczania – i przede wszystkim e-learningu na wszystkich szczeblach kształcenia – te cele nie mogą być pomyślne osiągnięte. Jednocześnie warto określić istniejący problem, polegający na tym, że metodologia e-learningu nie jest jeszcze całkowicie opracowana i sprecyzowana. W artykule zostaną przedstawione: konsorcjum Projektu IRNet (WWW.irnet.us.edu.pl), które łączy 10 uczelni partnerskich z dziewięciu krajów (Uniwersytet Śląski w Polsce – koordynator projektu), ogólne i szczegółowe cele, zadania, oczekiwane rezultaty roboczych pakietów projektu, które są uwarunkowane między innymi współczesnymi tendencjami globalizacji (globalne kompetencje, komunikacja za pośrednictwem Internetu) i internacjonalizacji edukacji (Fragment tekstu).pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectsieć naukowa IRNetpl_PL
dc.subjectedukacjapl_PL
dc.subjecttechnologie informacyjno-komunikacyjnepl_PL
dc.subjectkompetencje interkulturowepl_PL
dc.titleMiędzynarodowa sieć naukowa IRNet w dobie nowych technologii, globalizacji i internacjonalizacji edukacji oraz kompetencji kluczowych : wstępny raport z implementacji projektupl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Smyrnova_Trybulska_Miedzynarodowa_siec_naukowa.pdf323,88 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons