Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/13630
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorReginek, Antoni-
dc.date.accessioned2020-04-23T11:51:20Z-
dc.date.available2020-04-23T11:51:20Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationRuch Biblijny i Liturgiczny, T. 55 (2002), nr 1, s. 31-40pl_PL
dc.identifier.issn0209-0872-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/13630-
dc.description.abstractGrecki termin hymnos obejmuje, w najszerszym tego słowa zn a- czeniu, śpiewaną poezję relig ijną z zaakcentowaniem chwały i dzię k- czynienia. Już św. Augustyn w komentarzu do Ps 148 definiuje hymn jako śpiew połączony z chwal e niem Boga („cantus cum laude Dei”) 4 [...]pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjecthymnospl_PL
dc.subjecthymnodiapl_PL
dc.titleHymnodia : teologia dźwiękupl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalRuch Biblijny i Liturgicznypl_PL
dc.identifier.doi10.21906/rbl.1724-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Teol)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Reginek_Hymnodia_teologia_dzwieku.pdf605,92 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons