Skip navigation

Statistics

Total Visits

Views
„Polecam!” – naukowiec / „Polecam!” – konsument. Znaczenie obecności społecznych lub naukowych dowodów słuszności dla oceny wiarygodności reklam w kontekście refleksyjności poznawczej, maksymalizacji i światopoglądu scjentystycznego 89

Total Visits per Month

April 2022 May 2022 June 2022 July 2022 August 2022 September 2022 October 2022
„Polecam!” – naukowiec / „Polecam!” – konsument. Znaczenie obecności społecznych lub naukowych dowodów słuszności dla oceny wiarygodności reklam w kontekście refleksyjności poznawczej, maksymalizacji i światopoglądu scjentystycznego 0 1 1 0 4 1 0

File Downloads

Views
Jach_Polecam_naukowiec_Polecam_konsument_Znaczenie_obecnosci_spolecznych.pdf 96

Top Country Views

Views
Poland 61
United States 19
Sweden 6
France 1
Ireland 1

Top City Views

Views
Warsaw 20
Katowice 7
Jacksonville 6
Ashburn 5
Fairfield 4
Krakow 2
Polska 2
Poznan 2
Sosnowiec 2
Bielsko-biala 1