Skip navigation

Statystyki

Wszystkie odwiedziny

Odwiedziny
„Polecam!” – naukowiec / „Polecam!” – konsument. Znaczenie obecności społecznych lub naukowych dowodów słuszności dla oceny wiarygodności reklam w kontekście refleksyjności poznawczej, maksymalizacji i światopoglądu scjentystycznego 118

Wszystkie odwiedziny przez miesiąc

października 2023 listopada 2023 grudnia 2023 stycznia 2024 lutego 2024 marca 2024 kwietnia 2024
„Polecam!” – naukowiec / „Polecam!” – konsument. Znaczenie obecności społecznych lub naukowych dowodów słuszności dla oceny wiarygodności reklam w kontekście refleksyjności poznawczej, maksymalizacji i światopoglądu scjentystycznego 0 0 0 0 3 0 0

Pobrane pliki

Odwiedziny
Jach_Polecam_naukowiec_Polecam_konsument_Znaczenie_obecnosci_spolecznych.pdf 142

Najwięcej odwiedzin z danego kraju

Odwiedziny
Polska 66
Stany Zjednoczone Ameryki 29
Szwecja 10
Irlandia 6
Wietnam 3
Bułgaria 1
Francja 1
Wielka Brytania 1

Najwięcej odwiedzin z danego miasta

Odwiedziny
Warsaw 20
Katowice 7
Dublin 6
Jacksonville 6
Ashburn 5
Fairfield 5
Oakland 5
Szczecin 4
Hanoi 3
Krakow 2