Skip navigation

Statistics

Total Visits

Views
„Polecam!” – naukowiec / „Polecam!” – konsument. Znaczenie obecności społecznych lub naukowych dowodów słuszności dla oceny wiarygodności reklam w kontekście refleksyjności poznawczej, maksymalizacji i światopoglądu scjentystycznego 124

Total Visits per Month

January 2024 February 2024 March 2024 April 2024 May 2024 June 2024 July 2024
„Polecam!” – naukowiec / „Polecam!” – konsument. Znaczenie obecności społecznych lub naukowych dowodów słuszności dla oceny wiarygodności reklam w kontekście refleksyjności poznawczej, maksymalizacji i światopoglądu scjentystycznego 0 3 0 0 0 6 0

File Downloads

Views
Jach_Polecam_naukowiec_Polecam_konsument_Znaczenie_obecnosci_spolecznych.pdf 154

Top Country Views

Views
Poland 66
United States 29
Sweden 10
Ireland 6
Vietnam 3
Australia 2
Argentina 1
Bulgaria 1
Canada 1
France 1

Top City Views

Views
Warsaw 20
Katowice 7
Dublin 6
Jacksonville 6
Ashburn 5
Fairfield 5
Oakland 5
Szczecin 4
Hanoi 3
Krakow 2