Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/13969
Tytuł: Opportunities and barriers of marketing innovation in municipal services sector
Autor: Czuba, Michał
Słowa kluczowe: municipal services; marketing innovation; innovation management
Data wydania: 2015
Źródło: Forum Scientiae Oeconomia, Vol. 3, no. 3 (2015) s. 77-85
Abstrakt: The article discusses the issues of innovation, applying them to the municipal services sector. In the theoretical part, the paper presents and characterizes the essence of the concept of innovation and marketing innovation. It also presents the potential opportunities and threats associated with the application innovation in the municipal services sector. These issues are illustrated with practical examples of the companies operating in the municipal services sector in Poland.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/13969
ISSN: 2300-5947
2353-4435
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Czuba_Opportunities_and_Barriers.pdf478,51 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons