Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/14085
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorLubojańska, Eliza-
dc.date.accessioned2020-05-19T07:09:20Z-
dc.date.available2020-05-19T07:09:20Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citation"Nowa Biblioteka" Nr 3 (2015), s. 99-115pl_PL
dc.identifier.issn2451-2575-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/14085-
dc.description.abstractW artykule zaprezentowano formy promocji książki w Internecie stosowane przez biblioteki teologiczne. Wykorzystując metodę analizy zawartości serwisów WWW, przedstawiono dwanaście stron internetowych polskich bibliotek naukowych. Na wybranych przykładach posługując się metodą porównawczą, omówiono poszczególne formy działań promocyjnych zaobserwowane podczas badania wybranych elementów stron internetowych w okresie od początku lipca do końca września 2014 r.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectBiblioteki teologicznepl_PL
dc.subjectPromocja książkipl_PL
dc.subjectStrony WWW bibliotekpl_PL
dc.titlePromocja książki na stronach internetowych bibliotek wydziałów teologicznych oraz uczelni katolickich w Polscepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (BUŚ)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Lubojanska_promocja_ksiazki_na_stronach.pdf1,1 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons