Skip navigation

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12128/14085
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLubojańska, Eliza-
dc.date.accessioned2020-05-19T07:09:20Z-
dc.date.available2020-05-19T07:09:20Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citation"Nowa Biblioteka" Nr 3 (2015), s. 99-115pl_PL
dc.identifier.issn2451-2575-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/14085-
dc.description.abstractW artykule zaprezentowano formy promocji książki w Internecie stosowane przez biblioteki teologiczne. Wykorzystując metodę analizy zawartości serwisów WWW, przedstawiono dwanaście stron internetowych polskich bibliotek naukowych. Na wybranych przykładach posługując się metodą porównawczą, omówiono poszczególne formy działań promocyjnych zaobserwowane podczas badania wybranych elementów stron internetowych w okresie od początku lipca do końca września 2014 r.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectBiblioteki teologicznepl_PL
dc.subjectPromocja książkipl_PL
dc.subjectStrony WWW bibliotekpl_PL
dc.titlePromocja książki na stronach internetowych bibliotek wydziałów teologicznych oraz uczelni katolickich w Polscepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Appears in Collections:Artykuły (BUŚ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lubojanska_promocja_ksiazki_na_stronach.pdf1,1 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons License Creative Commons