http://hdl.handle.net/20.500.12128/14097
Tytuł: | Tekst medialny w edukacji glottodydaktycznej |
Autor: | Żydek-Bednarczuk, Urszula |
Słowa kluczowe: | glottodydaktyka; język obcy; język polski; dyskurs medialny; teksty medialne; cudzoziemcy |
Data wydania: | 2014 |
Źródło: | Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, Z. 21 (2014), s. 335-344 |
Abstrakt: | Wobec zmian w edukacji glottodydaktycznej i kulturze konieczny jest rozwój nowych metod oraz poszerzanie pojęć w związku z pojawieniem się hipertekstów i e-literatury. Do dydaktyki języka obcego w sposób systematyczny należy włączyć dyskurs jako płaszczyznę odniesienia do tekstów. Ważną rolę powinien odgrywać dyskurs medialny. W artykule scharakteryzowano dyskurs medialny i teksty medialne przygotowane pod kątem zajęć z języka polskiego jako obcego na różnych poziomach biegłości. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/14097 |
ISSN: | 0860-6587 2449-6839 |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.) |
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Zydek_Bednarczuk_Tekst_medialny_w_edukacji.pdf | 465,23 kB | Adobe PDF | Przejrzyj / Otwórz |
Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons