Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/14097
Tytuł: Tekst medialny w edukacji glottodydaktycznej
Autor: Żydek-Bednarczuk, Urszula
Słowa kluczowe: glottodydaktyka; język obcy; język polski; dyskurs medialny; teksty medialne; cudzoziemcy
Data wydania: 2014
Źródło: Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, Z. 21 (2014), s. 335-344
Abstrakt: Wobec zmian w edukacji glottodydaktycznej i kulturze konieczny jest rozwój nowych metod oraz poszerzanie pojęć w związku z pojawieniem się hipertekstów i e-literatury. Do dydaktyki języka obcego w sposób systematyczny należy włączyć dyskurs jako płaszczyznę odniesienia do tekstów. Ważną rolę powinien odgrywać dyskurs medialny. W artykule scharakteryzowano dyskurs medialny i teksty medialne przygotowane pod kątem zajęć z języka polskiego jako obcego na różnych poziomach biegłości.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/14097
ISSN: 0860-6587
2449-6839
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Zydek_Bednarczuk_Tekst_medialny_w_edukacji.pdf465,23 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons