Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/14098
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorTambor, Jolanta-
dc.date.accessioned2020-05-19T08:42:47Z-
dc.date.available2020-05-19T08:42:47Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationActa Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, Z. 17 (2010), s. 167-175pl_PL
dc.identifier.issn0860-6587-
dc.identifier.issn2449-6839-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/14098-
dc.description.abstractRegion jest tekstem. Jak każdy tekst jest spójny. Trzeba dostrzec wyznaczniki jego spójności. Trzeba je umieć wykorzystać w nauczaniu. Owe wyznaczniki spojności można widzieć jak punkty orientujące, które w bezładzie myślenia wyznacza Aleksandra Kunce w szkicu Myśleć Śląsk (Fragment tekstu).pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectteksty kulturypl_PL
dc.subjectregionpl_PL
dc.subjectteksty regionalnepl_PL
dc.subjectnauczanie cudzoziemcówpl_PL
dc.titleTeksty regionalne w nauczaniu cudzoziemcówpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Tambor_Teksty_regionalne_w_nauczaniu.pdf373,3 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons