DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Tambor, Jolanta | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-19T08:42:47Z | - |
dc.date.available | 2020-05-19T08:42:47Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, Z. 17 (2010), s. 167-175 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 0860-6587 | - |
dc.identifier.issn | 2449-6839 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/14098 | - |
dc.description.abstract | Region jest tekstem. Jak każdy tekst jest spójny. Trzeba dostrzec wyznaczniki jego spójności. Trzeba je umieć wykorzystać w nauczaniu. Owe wyznaczniki spojności można widzieć jak punkty orientujące, które w bezładzie myślenia wyznacza Aleksandra Kunce w szkicu Myśleć Śląsk (Fragment tekstu). | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | teksty kultury | pl_PL |
dc.subject | region | pl_PL |
dc.subject | teksty regionalne | pl_PL |
dc.subject | nauczanie cudzoziemców | pl_PL |
dc.title | Teksty regionalne w nauczaniu cudzoziemców | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.)
|