DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Benedycka, Eleonora | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-19T12:19:42Z | - |
dc.date.available | 2020-05-19T12:19:42Z | - |
dc.date.issued | 1983 | - |
dc.identifier.citation | Acta Universitatis Lodziensis. Folia Linguistica, Z. 5 (1983), s. 213-222 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2450-0119 | - |
dc.identifier.issn | 0208-6077 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/14111 | - |
dc.description.abstract | Przygotowanie kadr neofilologów - przyszłych nauczycieli języka bądź też tłumaczy - wymaga postawienia przed nimi konkretnych, w miarę precyzyjnie określonych celów w zakresie opanowania języka kierunkowego. Zgodnie z założeniami teorii komunikacji językowej takim pierwszoplanowym celem nauczania jest cel komunikatywny (Fragment tekstu). | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | nauczyciele języka | pl_PL |
dc.subject | tłumacze | pl_PL |
dc.subject | teoria komunikacji językowej | pl_PL |
dc.subject | języki obce | pl_PL |
dc.subject | język rosyjski | pl_PL |
dc.subject | filologia rosyjska | pl_PL |
dc.title | Komunikatywne cele nauczania języka rosyjskiego na filologii rosyjskiej | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.)
|