Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/14111
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorBenedycka, Eleonora-
dc.date.accessioned2020-05-19T12:19:42Z-
dc.date.available2020-05-19T12:19:42Z-
dc.date.issued1983-
dc.identifier.citationActa Universitatis Lodziensis. Folia Linguistica, Z. 5 (1983), s. 213-222pl_PL
dc.identifier.issn2450-0119-
dc.identifier.issn0208-6077-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/14111-
dc.description.abstractPrzygotowanie kadr neofilologów - przyszłych nauczycieli języka bądź też tłumaczy - wymaga postawienia przed nimi konkretnych, w miarę precyzyjnie określonych celów w zakresie opanowania języka kierunkowego. Zgodnie z założeniami teorii komunikacji językowej takim pierwszoplanowym celem nauczania jest cel komunikatywny (Fragment tekstu).pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectnauczyciele językapl_PL
dc.subjecttłumaczepl_PL
dc.subjectteoria komunikacji językowejpl_PL
dc.subjectjęzyki obcepl_PL
dc.subjectjęzyk rosyjskipl_PL
dc.subjectfilologia rosyjskapl_PL
dc.titleKomunikatywne cele nauczania języka rosyjskiego na filologii rosyjskiejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Benedycka_Komunikatywne_cele_nauczania.pdf522,9 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons