Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/14440
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorWidawska, Edyta-
dc.date.accessioned2020-06-05T12:45:18Z-
dc.date.available2020-06-05T12:45:18Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citation"Pedagogika Społeczna" 2017, nr 3, s. 177-201pl_PL
dc.identifier.issn1642-672X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/14440-
dc.description.abstractToczące się dyskusje na temat miejsca i znaczenia najmłodszych członków społeczeństw – dzieci, często koncentrują się na zagadnieniu możliwości ich realnego uczestnictwa w życiu społecznym. Temat ten zostanie przedstawiony na przykładzie działań włączających do uczestnictwa osoby poniżej 18 roku życia w ramach budżetu obywatelskiego. Przekazywanie wiedzy o możliwościach realnego udziału w życiu społeczności i współdecydowania o wydatkach z budżetu miasta/gminy oraz kształtowanie umiejętności podejmowania działań partycypacyjnych wśród najmłodszych mieszkańców stanowi podstawę kształtowania postaw proobywatelskich. W jaki sposób można wprowadzać do praktyki życia społecznego ten model uczestnictwa dzieci stanowi podstawę podjętych rozważań.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectUczestnictwo dziecipl_PL
dc.subjectbudżet obywatelskipl_PL
dc.subjectpoczucie sprawstwapl_PL
dc.subjectspołeczeństwo obywatelskiepl_PL
dc.titleBudżet obywatelski szkołą demokracji i uczestnictwa dla najmłodszych : studium przypadkupl_PL
dc.title.alternativeParticipatory budgeting as a school of democracy and participation for children : case studypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Widawska_Budzet_obywatelski_szkola_demokracji.pdf1,73 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons