DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Ostafińska-Molik, Barbara | - |
dc.contributor.author | Wysocka, Ewa | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-09T07:54:16Z | - |
dc.date.available | 2020-06-09T07:54:16Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | "Pedagogika Społeczna" 2014, nr 3, s. 83-104 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 1642-672X | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/14445 | - |
dc.description.abstract | Artykuł dotyczy sposobu postrzegania wsparcia ze strony różnych podmiotów i środowisk wychowawczych, otrzymywanego przez adolescentów zróżnicowanych pod względem funkcjonowania społecznego (młodzie¿ z zaburzeniami zachowania i młodzież prawidłowo przystosowana). Autorki wychodzę z założenia, że wsparcie społeczne pełni wielorakie funkcje, stanowiąc dostępną pomoc w sytuacjach trudnych, a także punkt odniesienia dla wyborów autokreacyjnych młodego pokolenia (środowisko życia wpierające
pokonywanie problemów rozwojowych i życiowych). | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/ | * |
dc.subject | Młodzież | pl_PL |
dc.subject | wsparcie | pl_PL |
dc.subject | system wsparcia | pl_PL |
dc.title | Doświadczanie wsparcia społecznego przez młodzież | pl_PL |
dc.title.alternative | Experience of support for young people | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|