Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/14445
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorOstafińska-Molik, Barbara-
dc.contributor.authorWysocka, Ewa-
dc.date.accessioned2020-06-09T07:54:16Z-
dc.date.available2020-06-09T07:54:16Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citation"Pedagogika Społeczna" 2014, nr 3, s. 83-104pl_PL
dc.identifier.issn1642-672X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/14445-
dc.description.abstractArtykuł dotyczy sposobu postrzegania wsparcia ze strony różnych podmiotów i środowisk wychowawczych, otrzymywanego przez adolescentów zróżnicowanych pod względem funkcjonowania społecznego (młodzie¿ z zaburzeniami zachowania i młodzież prawidłowo przystosowana). Autorki wychodzę z założenia, że wsparcie społeczne pełni wielorakie funkcje, stanowiąc dostępną pomoc w sytuacjach trudnych, a także punkt odniesienia dla wyborów autokreacyjnych młodego pokolenia (środowisko życia wpierające pokonywanie problemów rozwojowych i życiowych).pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectMłodzieżpl_PL
dc.subjectwsparciepl_PL
dc.subjectsystem wsparciapl_PL
dc.titleDoświadczanie wsparcia społecznego przez młodzieżpl_PL
dc.title.alternativeExperience of support for young peoplepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Ostafińska-Molik_Doswiadczanie_wsparcia_spolecznego_przez.pdf603,16 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons