Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/14702
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorPrysak, Dorota-
dc.date.accessioned2020-06-23T07:49:01Z-
dc.date.available2020-06-23T07:49:01Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationStudia Pedagogiczne, T. 67 (2014), s. 221-234pl_PL
dc.identifier.issn0081-6795-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/14702-
dc.description.abstractpresented article contain the teachers opinions of the perceived social expectations in relation to their own expectations of both the institutions of school and Local educational authorities. The starting point is a thesis that asymmetrical and disproportionate expectations conducive to the construction of the reduced school reality a specified group of students. as reality shows school does not always reflect the social expectations, which is closely connected with the attitudes of teachers in mainstream schools. however, their expectations of working conditions and the same students with disabilities often remain inconsistent. To identify and interpret the reality that create the appearance of the school, the topic is examined in the context of the concept of the reduced space and the theory of games.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectdisabled pupilpl_PL
dc.subjectteacherpl_PL
dc.subjectreduced educational realitypl_PL
dc.subjectexpectationspl_PL
dc.subjectgame theorypl_PL
dc.subjectzero-sum gamepl_PL
dc.titleOczekiwania nauczycieli jako czynnik kreujący zredukowaną rzeczywistość szkolną ucznia niepełnosprawnego w szkole ogólnodostępnejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalStudia Pedagogicznepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Prysak_Oczekiwania_nauczycieli_jako_czynnik_kreujacy.pdf384,3 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons