Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/14704
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKasperek, Andrzej-
dc.date.accessioned2020-06-23T08:33:02Z-
dc.date.available2020-06-23T08:33:02Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationStudia Pedagogiczne, T. 70 (2017), s. 91-103pl_PL
dc.identifier.issn0081-6795-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/14704-
dc.description.abstractThe author reconstructs the Romantic concept of imagination, drawing attention to its relations with the esoteric tradition, and then presents the significance of the idea of imagination for pedagogical reflection in the period of Romanticism. What is also undertaken is the motif of the continuity of Romantic ideas in the 20th century, with special regard to the 20th century youth counterculture and the relations between the countercultural concept of imagination and the discourse on education.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectimaginationpl_PL
dc.subjectRomanticismpl_PL
dc.subjectyouth counterculturepl_PL
dc.subjectdiscourse on educationpl_PL
dc.titleIdea wyobraźni a romantyczny i postromantyczny dyskurs o wychowaniupl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalStudia Pedagogicznepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kasperek_Idea_wyobrazni_a_romantyczny.pdf313,21 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons