Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/14823
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorHoryśniak, Monika-
dc.contributor.authorWidła, Halina-
dc.date.accessioned2020-06-29T11:22:56Z-
dc.date.available2020-06-29T11:22:56Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationNeofilolog, Nr 25, (2004) s. 50-58pl_PL
dc.identifier.issn2545-3971-
dc.identifier.issn1429-2173-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/14823-
dc.description.abstractTemat dotyczący nauczania języków obcych w ramach zajęć lektoratowych prowadzonych w Uniwersytecie Trzeciego Wieku wydaje się odpowiadać na potrzeby społeczne z zakresu gerontologii. Z uwagi na fakt, iż obecne statystyki notują wydłużenie się życia współczesnego człowieka, pojawia się konieczność zastanowienia się nad formami opieki osób kończących karierę zawodową, a pragnących jednocześnie aktywnie uczestniczyć w życiu społecznym. Rozwój nowej dyscypliny gerontologiczno-pedagogicznej jaką jest geragogika ma swoje uzasadnienie w poglądzie wyrażającym ideę permanentnego kształcenia się człowieka.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/*
dc.subjectgeragogikapl_PL
dc.subjectUniwersytet Trzeciego Wiekupl_PL
dc.subjectjęzyki obcepl_PL
dc.subjectnauczaniepl_PL
dc.subjectprogramy multimedialnepl_PL
dc.titleWykorzystanie programów multimedialnych w nauczaniu dorosłych, na przykładzie Uniwersytetu Trzeciego Wiekupl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Horysniak_Wykorzystanie_programow_multimedialnych.pdf492,39 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons