DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Horyśniak, Monika | - |
dc.contributor.author | Widła, Halina | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-29T11:22:56Z | - |
dc.date.available | 2020-06-29T11:22:56Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.citation | Neofilolog, Nr 25, (2004) s. 50-58 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2545-3971 | - |
dc.identifier.issn | 1429-2173 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/14823 | - |
dc.description.abstract | Temat dotyczący nauczania języków obcych w ramach zajęć lektoratowych prowadzonych w Uniwersytecie Trzeciego Wieku wydaje się odpowiadać na potrzeby społeczne z zakresu gerontologii. Z uwagi na fakt, iż obecne statystyki notują wydłużenie się życia współczesnego człowieka, pojawia się konieczność zastanowienia się nad formami opieki osób kończących karierę zawodową, a pragnących jednocześnie aktywnie uczestniczyć
w życiu społecznym. Rozwój nowej dyscypliny gerontologiczno-pedagogicznej jaką jest geragogika ma swoje uzasadnienie w poglądzie wyrażającym ideę permanentnego kształcenia się człowieka. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | geragogika | pl_PL |
dc.subject | Uniwersytet Trzeciego Wieku | pl_PL |
dc.subject | języki obce | pl_PL |
dc.subject | nauczanie | pl_PL |
dc.subject | programy multimedialne | pl_PL |
dc.title | Wykorzystanie programów multimedialnych w nauczaniu dorosłych, na przykładzie Uniwersytetu Trzeciego Wieku | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.)
|