Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/14879
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorPółtorak, Ewa-
dc.date.accessioned2020-07-01T07:37:06Z-
dc.date.available2020-07-01T07:37:06Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationNeofilolog, Nr 31, (2008) s. 59-69pl_PL
dc.identifier.issn1508-5791-
dc.identifier.issn0029-5922-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/14879-
dc.description.abstractThe article presents a few remarks regarding application of computer technology* in the foreign language leaming-teaching process. The author focuses on special authoring systems destined to generate the interactive exercises for foreign language studying. Their main characteristics and their pedagogical potentiality are discussed in the first part. In the following parts of the article, the author presents some examples of authoring systems available in the Internet didactic offer and proposes their pedagogical and technical analyses.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/*
dc.subjectforeign languagepl_PL
dc.subjectcomputer technologypl_PL
dc.subjectinteractive exercisespl_PL
dc.subjectinternetpl_PL
dc.subjectforeign language studyingpl_PL
dc.titleWykorzystanie programów narzędziowych w procesie nauczania / uczenia się języka obcegopl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Poltorak_Wykorzystanie_programow_narzedziowych.pdf476,32 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons