Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15088
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorMarkowski, Grzegorz-
dc.date.accessioned2020-07-09T12:19:23Z-
dc.date.available2020-07-09T12:19:23Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationNeofilolog, Nr 33, (2009) s. 239-246pl_PL
dc.identifier.issn2545-3971-
dc.identifier.issn1429-2173-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/15088-
dc.description.abstractThe paper presents examples of techniques, strategies and activities by means of which a teacher of specialist French may improve the communicative competence level of their students, i.e. the communication skills and interculture competence. The suggestions presented will help the students to acquire the knowledge and skills necessary for functioning in the contemporary multicultural society. The aim is to prepare students for professional life by teaching them the correct use of specialist French in the institutions they are going to work for in the future.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/*
dc.subjectfrench languagepl_PL
dc.subjectcommunicative competencepl_PL
dc.subjectinterculture competencepl_PL
dc.titleKomunikacja międzykulturowa a proces nauczania dorosłych francuskiego języka specjalistycznego jako obcegopl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Markowski_Komunikacja_miedzykulturowa.pdf865,15 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons