Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15323
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKolczyński, Mariusz-
dc.date.accessioned2020-07-23T08:56:25Z-
dc.date.available2020-07-23T08:56:25Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationM. Kolczyński (red.), "Polskie wybory 2014-2015 : kontekst krajowy i międzynarodowy - przebieg rywalizacji - konsekwencje polityczne” T. 1 (S. 25-46). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn978-83-226-3068-6-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/15323-
dc.description.abstractThe campaign preceding the elections to the European Parliament in 2014 in Poland was extremely dynamic and active in case of all subjects of political rivalry, regardless of their position on the political market (campaigns of Solidary Poland and Poland Together are prime examples). Even a superficial analysis allowed to point out several regularities: tendency of political subjects to adopt the standard strategy of national cross-party political rivalry, strategic focusing of media on current issues regarding national political rivalry, particularly interesting in the area of communication is adoption of advertising orientation by most of the parties (except Polish People’s Party and National Movement) – wherein this advertising activity – in contrast to campaign from 2009 (and the parliamentary campaign of 2011), did not limit to the television, what is remarkable about the campaign of 2014 was the intensive use of all accessible Internet channels: own websites, special websites dedicated to the campaign and the possibilities offered by the social media (Facebook, Twitter, Youtube).pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectelections to the European Parliamentpl_PL
dc.subjectcommunication strategypl_PL
dc.subjectaudiovisual political advertisingpl_PL
dc.subjectwybory do Parlamentu Europejskiegopl_PL
dc.subjectstrategia komunikacyjnapl_PL
dc.subjectaudiowizualne reklamy politycznepl_PL
dc.titleReklama audiowizualna w kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego w 2014 roku - w poszukiwaniu efektywnej strategii komunikacyjnejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kolczynski_reklama_audiowizualna_w_kampanii.pdf406,39 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons