Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15393
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKocurek, Danuta-
dc.date.accessioned2020-07-29T08:31:38Z-
dc.date.available2020-07-29T08:31:38Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationA. Murzyn, U. Szuścik (red.), "Przedsiębiorczość jako wartość w edukacji" (S. 94-102). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788380129641-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/15393-
dc.description.abstractWhat can develop the enterprising attitude of an upper‑secondary school learner is the implementation of the curriculum in two subjects: the basics of entrepreneurship and economics in practice, as well as the participation in the Silesian Salon of Secondary School Graduates, the Educational Fairs of Universities and the Week of Entrepreneurship. Special attention should be drawn to the Career Days, which involve the workshops on writing application documents, meetings with experts and entrepreneurs. The shaping of enterprising attitudes and the strengthening of enterprising behavior can be enhanced by taking part in the Entrepreneurship Olympiad as well as in the Economics Olympiad.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectsecondary schoolpl_PL
dc.subjectlearnerpl_PL
dc.subjectentrepreneurshippl_PL
dc.subjectprzedsiębiorczośćpl_PL
dc.subjectszkoła średniapl_PL
dc.subjectuczeńpl_PL
dc.titleKształtowanie przedsiębiorczej postawy ucznia szkoły średniejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kocurek_ksztaltowanie_przedsiebiorczej_postawy_ucznia.pdf280,53 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons