Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15417
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorWołek, Magdalena-
dc.date.accessioned2020-07-30T11:30:49Z-
dc.date.available2020-07-30T11:30:49Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citation"Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego, Prace z Nauk Społecznych. Folia Philosophica" T. 22 (2004), s. 225-235pl_PL
dc.identifier.issn2353-9445-
dc.identifier.issn1231-0913-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/15417-
dc.description.abstractBrian McHale (pisząc o postmodernistycznej poetyce powieści) zwraca uwagę na współczesną zmianę dominanty - z epistemologicznej (poznawczej, poszukującej Wyjaśnienia i Uzasadnienia), na ontologiczną („postpoznawczą”, w której pierwszoplanowym problemem stają się możliwe sposoby istnienia), zmianę z modernistycznej niepewności na postmodernistyczną wielość, niestabilność. McHale, parafrazując Annie Dillard, twierdzi, że „powieść postmodernistyczna [...] daje nam okazję do tworzenia nielicencjonowanej ontologii w miniaturze” 1.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectpostmodernizmpl_PL
dc.subjectmuzykapl_PL
dc.titleMuzyka w postmodernizmiepl_PL
dc.title.alternativeThe Music Of Postmodernismpl_PL
dc.title.alternativeDie Musik Im Postmodernismuspl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Wolek_Muzyka_w_postmodernizmie.pdf657,18 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons