DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Knapik-Szweda, Sara | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-11T13:12:18Z | - |
dc.date.available | 2020-08-11T13:12:18Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | "Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej" 2014, nr 6, s. 81-97 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2300-391X | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/15571 | - |
dc.description.abstract | Zasadniczym polem dociekań artykułu są dwie płaszczyzny zagadnień: pierwszą autyzm, drugą zaś muzykoterapia jako forma niwelowania deficytów generowanych badanym syndromem. Te dwa obszary zainteresowań – autyzm oraz muzykoterapia wykorzystywana w pracy z dzieckiem autystycznym – wymagają
niewątpliwie szerszych badań podejmowanych w pogłębionym wymiarze skoncentrowanym na empirycznie weryfikowanej skuteczności, z dodatkowo podjętą próbą zobrazowania wzajemnych zależności. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | terapia muzyką | pl_PL |
dc.subject | autyzm | pl_PL |
dc.title | Muzykoterapia i jej właściwości w usprawnianiu dziecka z autyzmem | pl_PL |
dc.title.alternative | Music Therapy and its Properties as a Developmental Improvement of Child with Autism | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|