Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15571
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKnapik-Szweda, Sara-
dc.date.accessioned2020-08-11T13:12:18Z-
dc.date.available2020-08-11T13:12:18Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citation"Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej" 2014, nr 6, s. 81-97pl_PL
dc.identifier.issn2300-391X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/15571-
dc.description.abstractZasadniczym polem dociekań artykułu są dwie płaszczyzny zagadnień: pierwszą autyzm, drugą zaś muzykoterapia jako forma niwelowania deficytów generowanych badanym syndromem. Te dwa obszary zainteresowań – autyzm oraz muzykoterapia wykorzystywana w pracy z dzieckiem autystycznym – wymagają niewątpliwie szerszych badań podejmowanych w pogłębionym wymiarze skoncentrowanym na empirycznie weryfikowanej skuteczności, z dodatkowo podjętą próbą zobrazowania wzajemnych zależności.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/*
dc.subjectterapia muzykąpl_PL
dc.subjectautyzmpl_PL
dc.titleMuzykoterapia i jej właściwości w usprawnianiu dziecka z autyzmempl_PL
dc.title.alternativeMusic Therapy and its Properties as a Developmental Improvement of Child with Autismpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Knapik-Szweda_Muzykoterapia_i_jej_wlasciwosci_w_ usprawnianiu.pdf519,13 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons