Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15611
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorŁyp-Bielecka, Aleksandra-
dc.date.accessioned2020-08-13T09:29:09Z-
dc.date.available2020-08-13T09:29:09Z-
dc.date.issued1998-
dc.identifier.citation"Glottodidactica" Vol. 26 (1998), s. 175-182pl_PL
dc.identifier.issn0072-4769-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/15611-
dc.description.abstractEiner der wichtigsten Bereiche des DaF-Unterrichts ist ohne Zweifel die Wortbildung, und das sowohl unter „produktivem”, als auch „rezeptivem” Aspekt. Über die Fertigkeit neue Wörter zu bilden, kann zweifellos gesagt werden, daß wir ihr „sowohl die schönsten sprachlichen Kunstwerke, wie die unübersichtlichsten „Wortungetüme” bzw. „Wortmonstra” (Spitzer 1910, S. 21,26) zu verdanken haben”. (Willems 1990, S. 52)pl_PL
dc.language.isodepl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/*
dc.subjectDAF-Studentenpl_PL
dc.subjectdie Wortbildungpl_PL
dc.titleProbleme der Bedeutungserschliessung von Nominalkomposita fur DaF-Lernendepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Lyp_Bielecka_Probleme_der_bedeutungserschliessung.pdf15,63 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons