DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Francikowski, Jacek | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-13T10:11:03Z | - |
dc.date.available | 2020-08-13T10:11:03Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | "Homo Ludens" Nr 11 (2018), s. 29-40 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2080-4555 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/15625 | - |
dc.description.abstract | Gry planszowe poza funkcjami rozrywkowymi mogą pełnić istotne funkcje edukacyjne. Istnieje wiele gier zdolnych nie tylko do kształtowania kompetencji społecznych czy logicznego myślenia, wnioskowania i planowania, ale też do przekazywania wiedzy oraz formowania umiejętności z zakresu nauk przyrodniczych (fizyka, chemia, biologia, geografia). W nauczaniu tych przedmiotów pojawia się wiele kłopotów łączących się ze zrozumieniem treści, często nowych lub abstrakcyjnych, oraz z ich powiązaniem z posiadaną już wiedzą. Istotne jest również przekazywanie informacji na temat działania nauki i zasad nią kierujących. Bogactwo tytułów o różnorodnej mechanice i poziomach trudności pozwala stosować gry jako narzędzia dydaktyczne w klasie oraz, co kluczowe, poza nią. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | gry planszowe | pl_PL |
dc.subject | metoda naukowa | pl_PL |
dc.subject | nauki przyrodnicze | pl_PL |
dc.subject | edukacja | pl_PL |
dc.title | Wykorzystanie gier planszowych w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych | pl_PL |
dc.title.alternative | Board games for natural science education | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.identifier.doi | 10.14746/hl.2018.11.2 | - |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNP)
|