Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15625
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorFrancikowski, Jacek-
dc.date.accessioned2020-08-13T10:11:03Z-
dc.date.available2020-08-13T10:11:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citation"Homo Ludens" Nr 11 (2018), s. 29-40pl_PL
dc.identifier.issn2080-4555-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/15625-
dc.description.abstractGry planszowe poza funkcjami rozrywkowymi mogą pełnić istotne funkcje edukacyjne. Istnieje wiele gier zdolnych nie tylko do kształtowania kompetencji społecznych czy logicznego myślenia, wnioskowania i planowania, ale też do przekazywania wiedzy oraz formowania umiejętności z zakresu nauk przyrodniczych (fizyka, chemia, biologia, geografia). W nauczaniu tych przedmiotów pojawia się wiele kłopotów łączących się ze zrozumieniem treści, często nowych lub abstrakcyjnych, oraz z ich powiązaniem z posiadaną już wiedzą. Istotne jest również przekazywanie informacji na temat działania nauki i zasad nią kierujących. Bogactwo tytułów o różnorodnej mechanice i poziomach trudności pozwala stosować gry jako narzędzia dydaktyczne w klasie oraz, co kluczowe, poza nią.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectgry planszowepl_PL
dc.subjectmetoda naukowapl_PL
dc.subjectnauki przyrodniczepl_PL
dc.subjectedukacjapl_PL
dc.titleWykorzystanie gier planszowych w nauczaniu przedmiotów przyrodniczychpl_PL
dc.title.alternativeBoard games for natural science educationpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.14746/hl.2018.11.2-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNP)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Francikowski_Wykorzystanie_gier-planszowych.pdf832,37 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons