Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15952
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorMiczka, Ewa-
dc.date.accessioned2020-09-16T11:03:22Z-
dc.date.available2020-09-16T11:03:22Z-
dc.date.issued1986-
dc.identifier.citation"Neophilologica" T. 6 (1986), s. 7-19pl_PL
dc.identifier.issn2353-088X-
dc.identifier.issn0208-5550-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/15952-
dc.description.abstractCelem niniejszej pracy jest zbadanie funkcjonowania metaforyki komentarza prasowego. Wiedząc, iż podstawową funkcją komentarza jest przekonanie czytelnika do idei nadawcy, oraz iż funkcja ta, zbiegając się z tendencją do wyłączenia krytycznej świadomości odbiorcy, nader często przeradza się w perswazję, możemy założyć, że metafora jako jeden z elementów językowych budujących komentarz uczestniczy w realizacji jego funkcji perswazyjnej.pl_PL
dc.language.isofrpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectmetaforykapl_PL
dc.subjectkomentarz prasowypl_PL
dc.titleLa metaphore dans le commentaire de pressepl_PL
dc.title.alternativeMetaforyka komentarza prasowegopl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Miczka_La_metaphore_dans_le_commentaire_de_presse.pdf919,1 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons