Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/16253
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorRzymełka-Frąckiewicz, Agata-
dc.date.accessioned2020-10-01T09:18:55Z-
dc.date.available2020-10-01T09:18:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationChowanna, T. 2, (2017), s. 109-122pl_PL
dc.identifier.issn2353-9682-
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/16253-
dc.description.abstractIn the society dealing with the ramifications of an incomplete, despite the passing of almost thirty years, transformation process, social resistance of its citizens has become a way of voicing one’s opinion in the face of uncertainties accompanying the innovative character of social reforms introduced. Oftentimes, regardless of a political faction currently wielding power, society expresses its fear and defiance towards changes being proposed. We are able to make similar observations as to the attempts of reforming education system in Poland.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectsocial resistancepl_PL
dc.subjecteducation system reformpl_PL
dc.subjecttransformationpl_PL
dc.titlePrzemiany systemu edukacji a opór społeczny jako wyraz niepokojów wobec zmieniających się realiówpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Rzymelka_Frackiewicz_Przemiany_systemu_edukacji.pdf300,11 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons