Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/16319
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorHetmańczyk, Hewilia-
dc.date.accessioned2020-10-06T10:09:57Z-
dc.date.available2020-10-06T10:09:57Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citation"Edukacja - Technika - Informatyka", 2018, nr 2, s. 75-80pl_PL
dc.identifier.issn2080-9069-
dc.identifier.issn2450-9221-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/16319-
dc.description.abstractThe development of information and communication technologies has caused changes in many fields of human activity and led to numerous social changes. They also influence the youngest generation. With the intention to assess how wide the range of usage of modern technologies by early school age children is, the article below presents the results of surveys dedicated to the above mentioned issue.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectinformation and communication technologiespl_PL
dc.subjectmobile devicespl_PL
dc.subjectmultimedia equipmentpl_PL
dc.subjectchildren at early kindergarten agepl_PL
dc.subjectparentspl_PL
dc.subjectteacherspl_PL
dc.titleUsage of information and communication technologies by children at early school agepl_PL
dc.identifier.doi10.15584/eti.2018.2.9-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Hetmanczyk_Usage_of_information.pdf792,31 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons