Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/16380
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorPrzybyla, Olga-
dc.contributor.authorWoźniak, Tomasz-
dc.date.accessioned2020-10-08T09:09:35Z-
dc.date.available2020-10-08T09:09:35Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationLogopedia Silesiana, T. 4 (2015) s. 415-438pl_PL
dc.identifier.issn2391-4297-
dc.identifier.issn2300-5246-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/16380-
dc.description.abstractThe NetQues Project Report Speech and Language Therapy Education in Europe is to present Benchmarks and Key Subject specific and generic Competencies which form common Standards for European SLT initial education for Speech and Language Therapy Education in Europe.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/pl/*
dc.subjectlogopaedicspl_PL
dc.subjectcommon standardspl_PL
dc.subjectkey subject specific competenciespl_PL
dc.subjectgood practice and ethicpl_PL
dc.titleRaport projektu NetQues for spech and language therapy education in Europepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalLogopedia Silesianapl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Przybyla_Raport_projektu_NetQues.pdf366,55 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons