Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/16391
Tytuł: Grzeczność w "social sellingu" na przykładzie profilu Ewy Chodakowskiej na Instagramie
Tytuł równoległy: The politeness in social selling based on Ewa Chodakowska’s profi le on Instagram
Autor: Deditius, Sabina
Słowa kluczowe: grzeczność; perswazja; marka osobista; social selling; Instagram; politeness; persuasion; personal brand
Data wydania: 2020
Źródło: "Res Rhetorica" (2020), no. 3, s. 61-77
Abstrakt: The author discusses the phenomenon of politeness as a communication strategy used in social selling by entities interested in using social media sites to reach the widest group of potential customers. The research material consists of posts published by Ewa Chodakowska on Instagram at the turn of 2019 and 2020. The analysis combines the classical rhetoric tools with linguistic research on marketing strategies in social media.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/16391
DOI: 10.29107/rr2020.3.5
ISSN: 2392-3113
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Deditius_grzecznosc_w_social_sellingu_na_przykladzie.pdf634,63 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons