Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/16440
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorHuk, Tomasz-
dc.date.accessioned2020-10-09T13:24:15Z-
dc.date.available2020-10-09T13:24:15Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationChowanna, T. 1, (2018), s. 51-63pl_PL
dc.identifier.issn2353-9682-
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/16440-
dc.description.abstractThe article presents the results of a study conducted by the author in 2017 on the development of the “touch screen generation” based on the example of a mother’s description of a two-year-old child’s activity. The qualitative study shows that in family upbringing, a smartphone is the most widely used medium by the two-year-old child. Although very appealing and attractive to the child, this medium is not excessively used in the child’s play. In addition, the results of the research show that the smartphone may perform an educational function in the upbringing of a two-year-old child and that it is a medium the use of which quickly becomes a habit for a child.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjecta two-year-old childpl_PL
dc.subjectmediapl_PL
dc.subjectsmartphonepl_PL
dc.subjectmobile phonepl_PL
dc.subjecteducationpl_PL
dc.titleWychowanie pokolenia ekranów dotykowych na przykładzie matczynego opisu aktywności dziecka dwuletniegopl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Huk_Wychowanie_pokolenia_ekranow.pdf314,59 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons