DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Surmiak, Wojciech | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-13T12:33:25Z | - |
dc.date.available | 2020-10-13T12:33:25Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | "Śląskie Studia Historyczno-Teologiczne" 2019, z. 2, s. 450-455 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 0137-3447 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/16473 | - |
dc.description.abstract | Idea Cattedre Scholas / Scholas Chairs / Katedr Szkolnych zrodziła się jako próba budowania przestrzeni dla zgłębiania myśli papieża Franciszka, dotyczących wychowania młodego człowieka oraz wydobycia z papieskiego nauczania szczegółowych kierunków działań pedagogicznych w zróżnicowanych kontekstach, w których wychowuje się dzisiaj młodych ludzi. Katedry Szkolne są miejscami naukowej refleksji pedagogicznej i wychowawczej oraz jej praktycznej implikacji. Choć skupione są w międzynarodowej sieci naukowej, to jednak dążą w pierwszej kolejności do tego, aby każdy zaangażowany w nie podmiot (nauczyciele, naukowcy, studenci) ubogacał się nade wszystko poprzez samo spotkanie z drugim człowiekiem, poprzez tworzenie wzajemnych relacji, inicjujących się poprzez prowadzenie wspólnych projektów badawczych nie tylko na płaszczyźnie uniwersyteckiej i szkolnej, ale i w różnorakich projektach skupionych wokół programu Scholas.Social. Aktualnie w sieci Cattedre Scholas skupionych jest około 100 uniwersytetów członkowskich z całego świata i 35 organizacji mających status obserwatora (...) | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ | * |
dc.subject | 5th International Scholas Chairs Congress | pl_PL |
dc.subject | konferencja | pl_PL |
dc.title | Sprawozdanie z The 5th International Scholas Chairs Congress - Bulding cooperation network for fraternal humanism (Fordham University, Nowy Jork, 2-4 czerwca 2019) | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Teol)
|