Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/16686
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorOelszlaeger-Kosturek, Beata-
dc.date.accessioned2020-10-27T10:56:31Z-
dc.date.available2020-10-27T10:56:31Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationKonteksty Pedagogiczne, 2017, nr 1, s. 135-148pl_PL
dc.identifier.issn2300-6471-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/16686-
dc.description.abstractThe text presents a description of interrogative and affirmative utter-ances on the background of selected literature. Attention is drawn to the value of spontaneous student speech in the educational process, especially their questions and statements. The text shows examples of communication acts fitting in the proposed communication model, initiated by students’ spontaneous questions or statements. It also offers possible ways of interpreting them by the teacher. The author points to the need for further research on the interpretation of spontane-ous student speech and the possibilities of its application in educational practice.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectearly primary educationpl_PL
dc.subjectearly years educationpl_PL
dc.subjectcommunication modelspl_PL
dc.subjectstudents’ spontaneous questions and statementspl_PL
dc.titleModele komunikacji nauczyciela i uczniów w procesie edukacyjnym (na przykładzie edukacji wczesnoszkolnej)pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalKonteksty Pedagogicznepl_PL
dc.identifier.doi10.19265/KP.2017.018135-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Oelszlaeger_Kosturek_Modele_komunikacji_nauczyciela_i_uczniow.pdf291,78 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons