DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Rauszer, Michał | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-29T09:41:11Z | - |
dc.date.available | 2020-10-29T09:41:11Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Kultura Popularna, 2012, nr 3, s. 70-84 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 1644-8340 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/16734 | - |
dc.description.abstract | Folklor, będący specyficzną formą twórczości, dostrzeżony został, jak ujmuje to Antonio Gramsci, dzięki różnicom klasowym. Warstwy wykształconej burżuazji opisywały go bądź jako ciemny zabobon, bądź tyleż fascynującą, co egzotyczną działalność rodzimego ludu (por. Gramsci 1961: 257 – 265). Folklor generalnie był właściwością innego, który zdawał się posiadać dzięki niemu bezpośredni dostęp do rozkoszy[...] | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ | * |
dc.subject | kultura | pl_PL |
dc.subject | folklor | pl_PL |
dc.subject | utwór ludowy | pl_PL |
dc.title | Czy Hitler jest hardcorem? E-folklor jako komentarz | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.relation.journal | Kultura Popularna | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WSiNoE)
|