DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Wójcik-Dudek, Małgorzata | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-27T10:29:15Z | - |
dc.date.available | 2018-03-27T10:29:15Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego, T. 21(2012), s. 28-35 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 0208-5011 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/1686 | - |
dc.description.abstract | The author of the article demands a wise fairy tale didactics, unlimiting itself to only summing
up the plot and exploring the structure of fairy tale rules. A deep message of a fairy tale
places this very text beyond the primary school core curriculum, making it a universal story
subject to literary transformations which deserve an interpretative consideration at school. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | baśń | pl_PL |
dc.subject | archetyp | pl_PL |
dc.title | Archetyp, baśń... : o (nie)szkolnym alfabecie baśni | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.)
|