Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/1686
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorWójcik-Dudek, Małgorzata-
dc.date.accessioned2018-03-27T10:29:15Z-
dc.date.available2018-03-27T10:29:15Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationZ Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego, T. 21(2012), s. 28-35pl_PL
dc.identifier.issn0208-5011-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/1686-
dc.description.abstractThe author of the article demands a wise fairy tale didactics, unlimiting itself to only summing up the plot and exploring the structure of fairy tale rules. A deep message of a fairy tale places this very text beyond the primary school core curriculum, making it a universal story subject to literary transformations which deserve an interpretative consideration at school.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectbaśńpl_PL
dc.subjectarchetyppl_PL
dc.titleArchetyp, baśń... : o (nie)szkolnym alfabecie baśnipl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Wojcik_Dudek_Archetyp_basn.pdf514,86 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons