Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/16932
Tytuł: How to develop children's literary creativity? : a practical example
Autor: Oelszlaeger-Kosturek, Beata
Słowa kluczowe: individual and group work; verbal expression
Data wydania: 2007
Źródło: "The New Educational Review" 2007, no. 1, s. 107-112
Abstrakt: Children’s verbal expression is an element of their active learning. Its significance in children’s education and development was duly appreciated by C. Freinet, a French educator and propagator of the idea of subjective learning. The article refers to some aspects of such learning where neither the teacher nor the pupils stay passive. It also presents selected methods of work with a literary text, among these – plays with words, initiated by individual pupils or pupils as a group.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/16932
ISSN: 1732-6729
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Oelszlaeger_How_to_develop_children's_literary_creativity.pdf242,51 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons