Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17000
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorMendecka, Grażyna-
dc.date.accessioned2020-11-12T10:51:32Z-
dc.date.available2020-11-12T10:51:32Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationThe New Educational Review, Vol. 22, no. 3/4 (2010) s. 365-377pl_PL
dc.identifier.issn1732-6729-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17000-
dc.description.abstractThe article deals with the answer to the question: “Who plays a more important role in nurture: parents or peers?” From discussion it results that both are important and that they are complementary to each other.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/pl/*
dc.subjectparentspl_PL
dc.subjectpeerspl_PL
dc.subjectchild nurture and developmentpl_PL
dc.titleParents or peers - controversy over the dominant role in child nurture and developmentpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Mendecka_Parents_or_peers.pdf327,65 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons