Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17018
Tytuł: Visualization theater versus divergence and non-conformist features in motor behavior
Autor: Krasoń, Katarzyna
Słowa kluczowe: visualization; theater of movement; divergence and non-conformism
Data wydania: 2011
Źródło: The New Educational Review, Vol. 24, no. 2 (2011) s. 19-31
Abstrakt: The present study focuses on the connection between the classes devoted to kinesthetic visualization and the motor behavior presented by a child displaying the level of its creativity and non-conformism. The text presents individualizing experimental tests carried out in a group of girls of early school age on a summer camp. The aim of the research was to diagnose the progress of the participants’ divergence concerning visualization (executed based on the analysis of one of the scale category of the motor behavior profile). Part of K. Krasoń’s tool (2003, pp. 135 – 139) was applied in the entire exploration and verification research.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17018
ISSN: 1732-6729
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Krason_Visualization_theater_versus.pdf379,48 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons