Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17024
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorPituła, Beata-
dc.date.accessioned2020-11-13T08:17:55Z-
dc.date.available2020-11-13T08:17:55Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationThe New Educational Review, Vol. 26, no. 4 (2011) s. 96-108pl_PL
dc.identifier.issn1732-6729-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17024-
dc.description.abstractThe text constitutes an attempt to show a synthesis of still unsolved but essential issues concerning devising/reforming teacher education. The first part is devoted to the arguments of long tradition, the second one to the disputable issues induced by contemporary reality.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/pl/*
dc.subjectteacher educationpl_PL
dc.subjecteducational systempl_PL
dc.subjecteducational patternspl_PL
dc.titleDisputable Issues in Teacher Educationpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Pitula_Disputable_Issues.pdf320,36 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons