Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17035
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorWróbel, Joanna-
dc.date.accessioned2020-11-13T10:30:52Z-
dc.date.available2020-11-13T10:30:52Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationNowa Biblioteka. Usługi, Technologie Informacyjne i Media, Nr 2 (9), (2011) s. 71-92pl_PL
dc.identifier.issn2451-2575-
dc.identifier.issn1505-4195-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17035-
dc.description.abstractW kulturę czytania wpisuje się m.in. percepcja tytułów o profilu katolickim. Książka wydawców katolickich ma na tyle ugruntowaną pozycję w branży edytorskiej, że możemy mówić o istnieniu odrębnego systemu. Posiada ona bowiem swoich wydawców, instytucje upowszechniające, publiczność i instytucje promujące. Edytorzy książki katolickiej, kreując ofertę wydawniczą, uwzględniają segmentację rynku, obiegi czytelnicze i wzory zachowań odbiorów. Przekłada się to bezpośrednio na propozycje tytułowe wprowadzane na rynek księgarski.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectCzytelnictwo książki wydawców katolickichpl_PL
dc.subjectKsiążka wydawców katolickichpl_PL
dc.subjectObiegi czytelniczepl_PL
dc.subjectOferta wydawniczapl_PL
dc.subjectSegmentacja rynkupl_PL
dc.subjectSystem książkipl_PL
dc.subjectWydawnictwa katolickiepl_PL
dc.subjectWzory zachowań czytelniczychpl_PL
dc.titleOferta wydawnicza i czytelnicy w systemie książki wydawców katolickichpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Wrobel_Oferta_wydawnicza_i_czytelnicy.pdf438,53 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons