Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17098
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorPiecuch, Małgorzata-
dc.date.accessioned2020-11-17T12:20:10Z-
dc.date.available2020-11-17T12:20:10Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationNowa Biblioteka. Usługi, Technologie Informacyjne i Media, Nr 2 (15), (2014) s. 13-31pl_PL
dc.identifier.issn2451-2575-
dc.identifier.issn1505-4195-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17098-
dc.description.abstractW artykule przedstawiono w zarysie wydawnicze losy Wzywania do pokuty Piotra Skargi od XVII do XXI w. Szczególną uwagę zwrócono na grono odbiorców tego utworu. Kluczowym zagadnieniem uczyniono sposoby zareklamowania dzieła. Zbadano m.in. zmiany w obrębie tytulatury traktatu, wybrane przedmowy do jego wydań oraz inseraty zamieszczane w różnego typu czasopismach. Całości dopełniły informacje na temat tego, w jaki sposób przemiany społeczno-polityczne wpłynęły na kształtowanie się poczytności utworu królewskiego kaznodziei.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectCzytelnictwopl_PL
dc.subjectKazania sejmowepl_PL
dc.subjectSkarga Piotrpl_PL
dc.subjectWzywanie do pokutypl_PL
dc.titleO poczytności Wzywania do pokuty Piotra Skargipl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Piecuch_O_poczytnosci_Wzywania.pdf487,89 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons