DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Watoła, Anna | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-17T13:24:36Z | - |
dc.date.available | 2020-11-17T13:24:36Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.citation | Chowanna, 2003, t. 2, s. 161-173 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2353-9682 | - |
dc.identifier.issn | 0137-706X | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/17102 | - |
dc.description.abstract | Złożoność procesów nauczania - uczenia się, związanych z procesem wychowania powoduje, iż coraz częściej nauczyciel przedszkola wykorzystuje w swej pracy komputer jako narzędzie, które skutecznie wspomaga edukację i zabawę dziecka w przedszkolu oraz pozwala planować, diagnozować, organizować, motywować i kontrolować swoją pracę oraz działania innych ludzi, aby osiągnąć wyznaczony cel (Bieniok, 1997, s. 97). W obliczu wyzwań trwającej reformy oświatowej, jak również w obliczu wyzwań idących wraz z szybkim wzrostem komputeryzacji codziennego życia współczesnego człowieka przyjmującego styl życia charakterystyczny dla „społeczeństwa informacyjnego” ( Kwiatkowski, 2000) zasadne i konieczne jest, aby również nauczyciel wychowania przedszkolnego oraz kadra kierownicza i administracyjna w przedszkolach stosowała w swej pracy nowoczesne metody, formy i narzędzia pracy[...] | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | proces wychowania | pl_PL |
dc.subject | komputer | pl_PL |
dc.subject | wychowanie | pl_PL |
dc.subject | edukacja przedszkolna | pl_PL |
dc.title | Komputer w procesie rozwijania gotowości szkolnej dzieci 6-letnich - doniesienie z badań | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.relation.journal | Chowanna | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|