Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17125
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorDyrda, Beata-
dc.contributor.authorPrzybylska, Irena-
dc.date.accessioned2020-11-18T10:20:31Z-
dc.date.available2020-11-18T10:20:31Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citation"The New Educational Review" 2006, no. 2, s. 43-52pl_PL
dc.identifier.issn1732-6729-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17125-
dc.description.abstractIn the article the authors intend to pinpoint a variety of notions of teachers professional education and growth. Th e abundance of ideas can be attributed to diff erent social needs and expectations. Political, economic and cultural changes in Poland resulted in growing attention in the area of education and teachers’ social role. Th e authors try to outline the latest tendencies in pedeutology, particularly concentrated on the models of teachers education.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/pl/*
dc.subjectpedeutologypl_PL
dc.subjectteachers educationpl_PL
dc.titleContemporary concepts in teachers education in the context of European Commission standardspl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Dyrda_Contemporary_concepts_in_teachers_education_in_the_context.pdf310,31 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons