Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17130
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorJuszczyk, Stanisław-
dc.date.accessioned2020-11-18T10:33:34Z-
dc.date.available2020-11-18T10:33:34Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citation"The New Educational Review" 2005, no. 3/4, s. 7-8pl_PL
dc.identifier.issn1732-6729-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17130-
dc.description.abstractThe double number 2005/3–4 of The New Educational Review is the seventh issue of our journal since the start of its foundation in 2003. In December 2005 it will have existed for two years in the pedagogical space of Central Europe. We assumed that our journal should become an international forum of an exchange of pedagogical thought on post-modern educational, social as well as cultural reality not only in the Central European countries but all over the world. In this issue we publish texts not only from Poland, the Czech Republic and Slovakia but also from the USA, England and Hungary(...)pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/pl/*
dc.subjectThe New Educational Reviewpl_PL
dc.subjectprefacepl_PL
dc.titleEditor's prefacepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Juszczyk._Editor's_preface.pdf270,16 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons