DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Ekiert-Oldroyd, Dorota | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-19T07:51:29Z | - |
dc.date.available | 2020-11-19T07:51:29Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Chowanna, T. 1, (2006), s. 5-6 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2353-9682 | - |
dc.identifier.issn | 0137-706X | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/17157 | - |
dc.description.abstract | Teksty zamieszczone w tym tomie „Chowanny” koncentrują się wokół współczesnego nauczyciela. Rozważania autorów usytuowane są w obszarze pedeutologii - w jej aspekcie teoretycznym i praktycznym. Roli nauczyciela
w systemie edukacji nie można przecenić, odpowiedzialność za stan edukacji i wdrażanie reform w ostatecznym wymiarze spoczywa wszak na barkach pojedynczych nauczycieli w każdej klasie szkolnej. Nawet najbardziej szczytne ideały pedagogiczne przybierają taki kształt, jakie znaczenie nadaje im pedagog realizujący proces dydaktyczny (Fragment tekstu). | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | pedeutologia | pl_PL |
dc.subject | rola nauczyciela w edukacji | pl_PL |
dc.title | Wprowadzenie | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|